Tuesday, May 08, 2007

Tsau Krissu!

viimasel ajal läheb mul kõik halvasti. jah, täpselt nii lähebki. ainult allamäge. ma juba mõtlen, mis see järgmine asi on, mis mul valesti läheb. jube äge. ja nii läheb jube pikemat aega. millal mu mõõn küll otsa saab?! kuidagi eriliselt vastik tühi tunne on.
ja siis mu trenn sai ka otsa! kuramus!!!! enne rannahooaega ju!
ja nüüd kohustuslik osa:
ilmad on ikka jahedad. mitte just päris miinus kolm, aga jahedad on nad ikka. ma ei jaksa enam! see lõputu sügis on kindlasti üks minu mõõna põhjuseid. ja rohkem mul teile midagi rääkida ei ole. ei taha ka tegelt. mis ma ikka blogitan, saame parem kohvitassi taga kokku.. nii nagu vanasti oli, kui kõik hea oli.
nägemiseni ja ma loodan, et teil läheb paremini!

2 Comments:

At 6:25 AM, Blogger Krissu said...

pisike, aga nyyd ilusasti tee yks suur suur naeratus :) ja eks me varsti kohvita ka jah :) terve suvi kohvitame ja vaata et sa siis koguaeg maal ei ole :) ja v2hemalt -4 teil enam ei ole :)

bisous

 
At 5:10 PM, Blogger -kats- said...

mis sul siis nii alla mäge läheb?
mõned näited, äkki annab asja parandada...

 

Post a Comment

<< Home