Thursday, December 28, 2006

tsau!

no nii.. üle pika-pika aja siis sattusin jälle siia. tegelt mul tuli meelde, kui ma Merka blogi lugesin, et ma lubasin Pashale kevadel, et ma kirjutan siia. no parem hilja kui mittekunagi eksole :D tegelt mul oli kindlasti varem ka meeles, aga ma olin ju järjekordselt suutnud kasutajanime ja parooli ära unustada. igatahes palju asju on vahepeal juhtunud.. nii halbu kui ka häid.
jõulud on nüüd möödas ja kohe-kohe on aastavahetus. ma loodan, et uuel aastal on häid hetki palju rohkem kui halbu.
tegelt ma olen vilets blogi kirjutaja, sest ma ei oska siia mitte-kui-midagi kirjutada.. jee jee!
põnevat aasta lõppu!

2 Comments:

At 8:42 AM, Blogger Anna said...

liinakene ärata oma bloggi ellu
Its still young

 
At 1:41 PM, Blogger Merka said...

Milline võluv lilla postitus. Te käite trendiga kaasas, jah? :)

 

Post a Comment

<< Home