Wednesday, March 01, 2006

Kevade päike!

mulle meeldib, et õues paistab kevadiselt soe päike. vb pole kevad veel niiiiii kaugel. eile oli vastlapäev ja minu emme sünnipäev ka! :)
aga vastlapäev.. käisime Kadriga ja kursaõdedega Kassitoomel liugu laskmas. mõnus oli. seal oli päris palju rahvast ja mäest alla laskmisel pidi lausa eluga riskima. aga siiski oli tore, mis siis, et ma ainult 2 korda mäest alla lasin, aga see ei loe mitte üldse kohe.
aga pm ma ikka ootan kevadet, oodake teie ka. äkki ta tuleb siis kiiremini :)

2 Comments:

At 8:22 AM, Blogger -kats- said...

Ma juba väga väga ammu ootan, et tuleks kevad, aga täna oli küll selline tunne, et see aeg on väga kaugel!
Täna oli meeletult külm ilm.

 
At 12:10 PM, Blogger Merka said...

Ma igaks juhuks loodan kohe hästi palju kevadet. Äkki ta tuleb siis kohe kaks korda kiiremini. Vähetõenäoline küll, aga siiski... Loota ju võib. Lollike, nagu ma olen :)

 

Post a Comment

<< Home