Wednesday, February 22, 2006

hei hei

kuku jukud!
ma olen tagasi hahahahha! tegelikult ma unustasin ära oma kasutajanime ja parooli, aga kallis blogspot meenutas neid mulle ja ma saan siia jälle kirjutada.. ma küll ei tea veel täpselt mida, aga see pole antud hetkel üldse tähtis ka! :) Ma käisin täna hommikul kohvikus, koos oma kursaõdedega, Heili ja Mariniga. 2 vaba tundi said seal mõnusasti sisustatud. peale lõunat, kohvikute maniak nagu ma olen ;), läksime Kadriga jälle kohvikusse. jälle sai mõnusalt aega veedetud.
Mulle ei meeldi mee lõhn, aga Kadri kiusab mind ja sööb minu juures mett jälle. kiusukas sihuke.
aga Mikko, palju õnne! :)
ja muide, see postitus läheb natukene Pashale, sest ta lausa nõudis, et ma siia midagi kirjutaks.
head kevade ootamist!

3 Comments:

At 12:28 PM, Blogger -kats- said...

ma ei kiusa sind kohe üldse mitte!!!
ise oled süüdi, et nii lähedale istud ja pealegi ma jõin teed!!
ahjaa seda vaatasin kah, et sul on päris sujuvad teema vahetused!! jätka samas vaimus =)

 
At 1:20 PM, Blogger Unknown said...

Yehaa! Hea, et mina ei ole ainuke kes ei muretse selle pärast, et mul ei ole midagi blogis kirjutada. Liina, aitäh Teile, et te kinkisite meile (mulle) uut postitust :)

 
At 12:46 PM, Blogger Unknown said...

fju fju fju...

 

Post a Comment

<< Home