Tuesday, November 08, 2005

Tartusse jõudis ka sügis

Nüüd, kus ma olen väga aktiivne liikleja liinil Tallinn-Tartu, olen ma alati sihtpunkti kohale jõudes imestanud, et kas ma ikka olen Eestis, et ilmad ei saa ju nii erinevad olla. Äkki ma istusin hoopis vale bussi peale ja sõitsin kuskile lõuna poole? Igatahes, asja mõte on selles, et alati kui ma Tallinnas olen, valitseb seal sombune ja jahe ilm. Aga Tartusse jõudes tervitavad mind alati päike ja ilusad värvilised krabisevad lehed. Aga nüüd, alates sellest nädalast, on Tallinna ilm ka Tartusse jõudnud. Ilm on läinud sombuseks ja kurvaks. Ilusaid värvilisi lehti enam pole, on ainult raagus puud ja sombune meeleolu. Jama värk ju! Ei istu mulle selline sügis. Võiks siis ju valge ja kohev lumi maha sadada. :) et aitab naljast eksju!
Heh, eile oli huvitav päev. Tartut tabas elektrikatkestus. Meil jäi isegi psühholoogia loeng seepärast ära. Terve kesklinn oli mattunud pimedusse, ainult auto tuled valgustasid midagi.
Juba ülehomme tuleb Merka Tartusse! :)

2 Comments:

At 1:07 PM, Blogger Merka said...

Ohho, kes see Merka küll on, kelle tuleku üle sa niiväga rõõmustad!? :D
Ma tean küll, tegelikult sa ei ootagi mind nii väga, te olete lihtsalt pahad ja kasutate mind mu vesika pärast ära :P Aga jaa, juba HOMME ma tulengi!! Muhahahaa, beware! ;)

 
At 1:21 PM, Blogger Unknown said...

---
Loodan, et kunagi keegi loeb selle kommentari.
---
Tere Liina,

Paša siin (the best one), Ma usun, et sa peaksid midagi uut kirjutama. Sa ju tegid selle blogi selleks, et kirjutada midagi, onju? Tähendab, et sa pead midagi kirjutama. Vot selline mõte tuli.
Ok ma loodan, et Liina loeb see mis üleval on.

 

Post a Comment

<< Home