Monday, February 26, 2007

kuku jukud

täna oli õues -3 kraadi!!! see tähendab, et kevad on juba palju lähemale jõudnud ja hommikul paistis päike ka kevadisemalt kui varem. väga äge!
oeh, täna oli koolis mul niii nii uni koguaeg. täna ma käisin esimest korda suhtlemispsühholoogia loengus, see oli päris äge.
nii, aga tegelikult ma tahtsin kirjutada hoopis sellepärast, et ma käisin täna esimest korda üle pika-pika aja trennis! ma olin seda päris pikalt plaani võtnud ja uurinud, aga ma tahtsin kangesti pilatese trenni minna, aga kõik need trennid on päris kõrbedate hindadega. aga ühel ilusal päeval andis mu kursaõde Triin mulle ühe neti lk aadressi. see oli ühe uue treeningklubi kodulehekülg, kus hinnad ei olnudki ei-tea-mis-kõrged. ja mina ilusasti edastasin selle lk Heilile, kes mind sinna trenni vedaski. igatahes, täna käisime me pilateses esimest korda. päris huvitav oli. ma olin seda natukene varem ka teinud, aga koolis, mitte trennina. tegelikult ma tundsin, et ma olen päris halvas vormis. aga peale trenni oli küll hea olla, käed on ainult kuidagi eriti väsinud. aga igatahes, mulle meeldis ja ma loodan, et me läheme järgmisel nädalal jälle!

jee jee! kevad tuleb!

1 Comments:

At 2:00 AM, Blogger Anna said...

Hmm ma pidin kaa siin trenni tegema! hmm... nojah see sellega
aga ma arvan et ma tööl niigi teen trenni. Ma olen pidevalt jalul ja mul tglt pole kuhugi seal istuda!!
A ma olen õnnelik et teil seal tasakesi kevad tuleb jeee!!!

 

Post a Comment

<< Home